Gratis verzending vanaf €50,-

Verzending & retournering

Verzending


Algemene voorwaarden verzending en retourneren.

Wij bieden gratis verzending van artikelen vanaf een bepaald minimumbedrag. Dit minimumbedrag is €50,-.


De koper is bij aankoop verantwoordelijk voor de juiste aanlevering van gegevens. Wanneer de verzending verkeerd gaat, als gevolg van een door de koper gemaakte fout, zijn wij niet verantwoordelijk voor (gedeeltelijk) verlies van de bestelling. Als we aanvullende gegevens nodig hebben om de verzending te versturen, zullen we de koper hiervoor benaderen. Dit kan leiden tot een vertraging van de verzending.


We doen er alles aan doen om de bestelling binnen de verwachte levertermijn af te leveren op het afleveradres. Wij dragen het risico op verlies of beschadiging van de verzending totdat het pakketje is afgeleverd, tenzij dit anders overeengekomen is.


Wanneer de koper een product ontvangt dat hij niet besteld heeft, dient hij ons hiervan zo spoedig mogelijk (binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling) per e-mail op de hoogte brengen. De koper zorgt voor het terugsturen van het product, na beoordeling krijgt de koper hiervoor de gemaakte verzendkosten vergoed.


De koper mag het product ook zonder opgaaf van reden tot 14 dagen na ontvangst terugsturen. U krijgt dan uw geld binnen 14 dagen teruggestort. De retourkosten in dit geval worden niet vergoed.


Als de koper een beschadigd of onvolledig product ontvangt, dient hij/zij zo snel mogelijk contact op te nemen met ons. Dit kan via ons e-mailadres of het contactformulier. We zullen dan besluiten hoe de kwestie afgehandeld zal worden. U dient het product altijd eerst terug te sturen. Indien u het product terugstuurt, zonder eerst contact op te nemen, kunt  u de gemaakte kosten niet bij ons terugvorderen.


Indien de bestelling tijdens het vervoer is kwijtgeraakt of als de koper beweert de bestelling niet te hebben ontvangen (ook al blijkt dit uit de trackinginformatie), zal er een onderzoeksprocedure van start gaan bij de vervoerder. Wij wachten eerst deze onderzoeksprocedure af voordat we met een passende oplossing komen. Zowel wij als de klant dient zijn volledige medewerking aan de vervoerder te verlenen.


Als een zending 14 dagen na de verzenddatum nog steeds niet is afgeleverd op het afleveradres van de koper, is hij verplicht om binnen 14 dagen contact met ons op te nemen via ons e-mailadres (dus uiterlijk 28 dagen na de verzenddatum).

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Wij verzenden onze pakketten met PostNL en hanteren een levertijd van 1 tot 3 werkdagen binnen Nederland. Echter, zijn wij afhankelijk van PostNL en hebben wij geen invloed op eventuele vertragingen vanuit PostNL. Zodra de bestelling verzonden is, ontvangt u een unieke Track & Trace-code om uw pakketje te volgen. 


Buiten Nederland hanteren wij een verwachte levertijd van 5 tot 14 werkdagen. 

De bovenstaande verwachte verzendtijd hangt af per land en locatie. Een bestelling voor een buitenlands, afgelegen gebied duurt dan ook vaak langer dan bijvoorbeeld een grote stad. Deze verwachte levertijd is aangegeven in werkdagen. U kan het pakketje volgen met de gestuurde tracking informatie, waarin ook de actuele verzendtijd van de vervoerder wordt aangegeven.


Waar kan ik de status van mijn bestelling vinden?

Zodra de bestelling verzonden is, ontvangt u een uniek trackingnummer waarmee u uw bestelling kunt volgen bij de desbetreffende vervoerder.


Wat zijn de verzendkosten?

Vanaf €50,- verzenden wij gratis binnen Nederland. Voor bestellingen onder €50,- betaalt u €6,95, afhankelijk van de grootte van het pakket. Voor zendingen buiten Nederland, maar binnen Europa betaalt u €13,95. Buiten Europa betaalt u €25,- per zending.  


Naar welke landen kan worden verstuurd?

Wij versturen onze producten wereldwijd. Producten kunnen ook worden afgehaald in onze winkel in Boxmeer.


Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 15:00 uur (m.u.v. maandag) worden dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen geplaatst op zaterdag, zondag en maandag worden op dinsdag verzonden.



Retournering


Kan ik mijn bestelling retourneren? 

Ja, een bestelling gedaan via onze webshop heeft een bedenktermijn van 14 dagen vanaf de dag dat u het product heeft ontvangen. Nadat u hebt aangegeven van de koop af te zien, heeft u nog 14 dagen om het product terug te sturen. 


Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

U kunt uw bestelling retourneren middels een door u gekozen vervoerder. De kosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening.  


Kan ik mijn bestelling retourneren in de winkel?

Ja, wanneer u uw bestelling retourneert in onze winkel wordt deze aangenomen door onze medewerkers aan de toonbank en later verwerkt door de juiste afdeling. Het aankoopbedrag wordt niet teruggegeven in de winkel. 


Aan welke voorwaarden moet een retour voldoen?

Een geretourneerde bestelling dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:


- Retourneren binnen 14 dagen

- Originele verpakking

- Onbeschadigde staat

- Ongedragen en ongebruikt

- Met aangehecht (prijs)kaartje


Hoe vindt de terugbetaling van een retourzending plaats?

Wanneer wij uw retour hebben ontvangen, zullen wij na beoordeling het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen terugstorten. Een retourzending blijft tot ontvangst de verantwoordelijkheid van u als zender.




Voor eventuele andere vragen neemt gerust contact met ons op.






Share by: